...

Магазин Денив

Магазин

Връщане или Замяна

 

При връщане или замяна на продукт, задължително той трябва да бъде придружен с касовия бон, който сте получили при доставката от Куриерска фирма ЕКОНТ или Куриерска фирма СПИДИ, и да се свържете с нас на тел. 0895 424 118. При връщане или замяна доставката е за сметка на Потребителя.

  1. Рекламации. Гаранция

1.1. Рекламация при явни дефекти се предявява до 14 дни след получаване на стоката. Стоките се изпращат на адрес: гр. Бургас, к-с Славейков, бл, 55 Офис на Еконт или гр. Бургас, к-с Славейков  бл.55 Офис на Спиди №320.(зависи с кой куриер сте я получили пратката)

1.2. Стоките трябва да бъдат прегледани от Потребителя в момента на получаването им от куриера. Не се считат за дефекти несъществени различия в цвета, размера и външния вид в сравнение със снимката на стоката  в е-магазина. Приемането на стока при доставката й означава, че е прегледана от Потребителя и е приета без възражения за дефекти и за състоянието й.

1.3. Рекламации на закупени през е-магазина стоки ще се считат за основателни в следните случаи:

  • При стоки с дефекти или с нарушен търговски вид
  • Доставената стока е  различна от поръчаната
  • Повреда в стоката при транспортирането

1.4. Не се уважават рекламации на стоки, които са използвани за друго, различно от нормалното им предназначение, или са били ползвани по нецелесъобразен начин, или които са увредени, в следствие проявена небрежност на Потребителя или при неспазване на инструкциите, указанията и съветите на производителя за използване на стоките.

1.5. За всяка закупена от e-магазина стока Потребителят има право на предвидената в Закона за защита на потребителите законова гаранция за съответствие на закупената стока с договора за онлайн продажба. Срокът на законовата гаранция започва да тече от деня на доставката на стоката до Потребителя.

1.6. При несъответствие на поръчаната стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните възможности: да развали договора и да поиска възстановяване на заплатената от него сума или да иска намаляване на цената. Изборът на конкретен начин, по който да бъде извършена рекламацията от страна на Потребителя следва да е окончателен. Потребителят няма право впоследствие да променя избрания от него начин и да определя друг.

1.7. При рекламация Доставчикът възстановява заплатената от Потребителя сума по Банков път на сметката, посочена от Потребителя на формуляра за връщане на закупена стока.

 

  1. Право на отказ и връщане на закупената стока

2.1. Потребителят има право на отказ, съгласно чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина в 14-дневен срок от датата на получаване на стоката. Не подлежат на връщане стоки, за които са налице условията на чл.57 от ЗЗП. Задължително условие за упражняване на правото на отказ от договора за продажба от разстояние  е предварителното уведомяване на Доставчика от страна на Потребителя в посочения срок. Правото на отказ се упражнява чрез попълване на предвидения в уеб сайта формуляр.

2.2. След като е упражнил правото си по предходната точкаПотребителят е длъжен да върне на Доставчика стоката в 14-дневен срок от датата, на която е получил поръчаните артикули. Стоката следва да бъде изпратена  на адрес: гр. Бургас, к-с  Славейков бл. 55 Офис на Еконт или гр. Бургас, к-с Славейков бл. 55 Офис на Спиди №320.(зависи с кой куриер сте я получили пратката)

2.3. Върнатите стоки  трябва да отговорят на следните задължителни условия:

  • Да са в оригиналната си опаковка и да не е нарушен търговският им  вид (разкъсана опаковка, премахнати етикети и други).
  • Да не са употребявани.
  • Да са придружени с всички съпътстващи доставката и стоките документи, включително но не само касова бележка или фактура и други.

2.4. Изключение: Не се приемат за връщане по хигиенни причини

  • Бельо – особено бикини, прашки, боксерки, слипове…долно бельо

Не се възстановяват суми за Бельо, след като са приети след преглед съгласно ЗЗП. Не може да връщате Бельо.

В този случай винаги имате опция за преглед на продукта, за да можете да го откажете преди да платите, ако прецените че не е вашият размер или има фабричен дефект. Моля, Възползвайте се!

2.5. При отказ от договора от страна на Потребителя, Доставчикът възстановява цената на стоката (стоките) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Доставчикът  е получил върната стока.

2.6. Възстановяването на паричните суми от страна на Доставчика се извършва само по БАНКОВ ПЪТ.